in

Peuter eet drugs in park, denkt dat het snoep is

Een tweejarige peuter is ternauwernood aan de dood ontsnapt. Het meisje uit het Engelse Plymouth had namelijk een substantie gegeten dat bedoeld is om verslaafden van de heroïne te houden.

Het meisje was in de veronderstelling dat het snoepgoed was en stopte het middel in haar mond.

Moeder Jade Atwill kreeg de schrik van haar leven toen ze ontdekte dat haar dochter Taylor het pilletje in haar mond had gestoken.

„Ik zag dat ze een lege verpakking in haar hand had. Ik vroeg waar ze de inhoud had gelaten en ze wees naar haar mond”, vertelt de moeder aan Plymouth Herald.

Lees ook  Anna Nooshin laat “per ongeluk” iets teveel van zichzelf zien op foto!

Ziekenhuis
Jade bracht haar dochter meteen naar de eerste hulp maar al snel werd de toestand van de kleine uk steeds slechter. Ze bleef maar in slaap vallen.

Ik was doodsbang, dacht dat ze dood zou gaan”. Uiteindelijk moest Taylor overgebracht worden naar het ziekenhuis.

Daar heeft de peuter de hele nacht aan de hartmonitor gelegen. Er was constant iemand van het personeel aanwezig om het meisje in de gaten te houden. Uiteindelijk is het gelukkig goedgekomen met Taylor.


Alternatief
Volgens de Mirror heeft de peuter Subutex tot zich genomen. Dit is een middel dat wordt verstrekt aan verslaafden van heroïne als een alternatief voor de drug.

Lees ook  Stel, je belt de politie op 0900-8844, wat gebeurt er dan?

Vader maakt geniale lunchboxen voor zijn dochter

Onthaalmoeder (38) verliest vergunning omdat ze onder invloed van drugs voor peuters zou gezorgd hebben: “Ongeruste buurtbewoners belden politie op”