in ,

Met dit komkommer dieet kun je in 2 weken 7 kilo afvallen!

Het komkommer dieet duurt 10 dagen en is erg intensief, maar zeker ook erg effectief. De idee van het dieet is volledig gepasseerd op komkommer en het enige wat je hoeft te doen is je dieet aan te passen en komkommer te eten wanneer je buiten het dieet honger krijgt.

Lees ook  Chinees hotel stelt ijsberen tentoon om gasten te ‘vermaken’

Ontbijt
– Een omelet met groenten of 2 hardgekookte eieren
– Komkommersalade ( Dunne schijfje komkommer )
Snack
– 1 perzik of 1 appel
Middageten
– 1 snee tarwe of volkoren brood
– Komkommersalade (200 ml yoghurt, 400 gram komkommer, 200 ml yoghurt, zout (en peper) en een ui (en knoflook).
Snack
– Komkommer shake (1 appel, 1 komkommer, 1 volle hand spinazie en verse gember)
Avondmaal
– 100 gram mager vlees (Bijvoorbeeld: Kip of vis)
– 200 gram groenten
Mocht je tussen de maaltijden en snacks nog honger hebben, eet dan wat komkommersalade. Na 10 dagen zul je versteld staan van het aantal kilo’s wat je bent afgevallen!

Lees ook  Advies van diëtiste: pizza als ontbijt is beter voor de gezondheid

Cherelle is zó knap (vindt ze zelf) dat ze geen vriendje kan krijgen

Sanne is 23 en verdient zesduizend euro netto